Diensten

Consultancy
Hardware
Installatie
Opleiding
Hotline
Technische dienst

Hotline

Alle gebruikers van de DATACAP software kunnen gebruik maken van DATACAP's Hotline, mits ondertekening van een Software Support Overeenkomst. Deze overeekomst bevat 2 belangrijke aspecten die bijdragen tot een efficiënt gebruik van software:

 

  • Telefonische assistentie: om u te helpen bij het oplossen van vragen en problemen tijdens het gebruik van de software. U kan ook een fax of email zenden met al u vragen en problemen .
  • Nieuwe versies: dit verzekert u ervan dat u beschikt over de laatste nieuwe versie van de software, die beantwoord aan de wettelijke eisen en noden van u firma.

 

Als DATACAP klant kunt u ook gebruik maken van de online support. Hier vindt u een reeks FAQ's (Frequently Asked Questions), downloads (nieuwe versie, handleiding,...

 

Voor assistentie kunt u steeds terecht tijdens de kantooruren:

 

maandag tot vrijdag:

8.30 - 12.30 en 13.30 - 17.30

 

via telefoon: 056/25.92.92

via fax: 056/25.92.92

via mail: info@datacap.be

Laatste pagina-update: 21-03-2005
Printvriendelijk     Top 
 
rondje

rondje

Klant in de kijker


     
© 2004  - Sitemap - Zoeken - Hulp - Internet beleidsverklaring